(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

          

 

نایت اسکین

 

عکس های عاشقانه جدید بدون آرم

 

نایت اسکین

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

shadi
ساعت15:28---6 فروردين 1391
کسی نیست مرادریابد...
چه کسی میفهمد؟
دردلم رازی هست؟
میسپارم آن را
به خیال وشب وتنهایی خود
به کدامین انسان؟
به کدامین مخلوق؟
توبگو هست کسی؟
تاکه مرا دریابد؟
چه طنین انگیزاست
تق تق پای خیالم که به دیباچه ی فردا،
به خدا میراند
وچه زیباست نیازمن وناز
دل بی تاب من وخاطره ای پراحساس
ولی افسوس که در راه دلم گم گشته
توبه من میخندی
ومن ازخنده ی تو
میفهمم
که کسی نیست مرا دریابد!


fatemeh
ساعت18:51---5 فروردين 1391
salam سلام عزيزم ممنونم تو خوفي؟قربونت برم اين آدرس وبلاگمه http://onlylover.loxblog.com/ اينم عنوانشه:ღஜONLY LOVERஜღ بووس

مهسا
ساعت12:07---4 فروردين 1391
سلام مر30كه بهم سر زدي ونظر دادي فدات شم منم لينكيدمت
فداس آبجي با معرفت خودم بووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: كاغذ ديواري عاشقانهكاغذ ديواري عاشقانهكاغذ ديواري عاشقانهعكس عاشقانه
جمعه 4 فروردين 1391| 10:57 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§